سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه رسمی مداحان بهارستان
شهر صالحیه بهارستان و رباط کریم

بسمه تعالی

عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام در صالحیه موج می زند...

ضمن عرض آرزوی قبولی همه ی عرض تولی های عاشقان کربلا در دوماه محرم و صفر فرارسیدن ماه ربیع را خدمت همگان تهنیت عرض می نمایم. هدف اصلی نگارش این مطلب انعکاس و ابراز تشکر از فعالیت های مذهبی در شهر صالحیه است. چراکه وقتی شب های پنج شنبه واردهیأت انصارالمهدی (عج) می شوی از تعداد مداحانی که برای فراگیری فنون مداحی وارد مجلس شده اند متعجب و متحیر می مانی.

یک شهر و این تعداد مداح!!! آن هم مداحانی که علاقمند و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.عاشقانی که علیرغم تمامی مشکلات عدم امکاناتی چون فرهنگسرا و کتابخانه و نظایر آن به صورت خود جوش به صورت نوبه ای در خانه های یکدیگر جمع شده و ذکر و دم حسین سر می دهند.تازه این اول و آغاز مجالس است.اوج مجلس ساعت 23:30 و همزمان با آغاز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ترابی است که با منبر عالی و پر محتوا و البته بسیار و بسیار شیرین خود تمامی مستمعین را با علاقمندی و پیگیری در پای منبر مشتاقانه می نشاند.

از دست ما تنها شکرگزاری به درگاه خداوند و سپاس گزاری از دست اندرکاران برگزاری این جلسات به ویژه استاد کربلایی داود عبدی بر می آید.

لازم به ذکر است شهرصالحیه در زمینه ی عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) شهری پیشتاز بوده و هیئت های انصارالمهدی (عج) آذری زبانان، انصارالمهدی (عج) جوانان واقع در خیابان ده متری شهید کریمی، خادمین العباس(ع) واقع در خیابان سی متری، نوحه خوانان حضرت مهدی (عج) هیئت نوحه خوانی آذری زبانان که یکشنبه شب ها با حضور استاد حاج اکبر قربانی برگزار می گردد و نظایر آن در شهر فضیلت و اخلاق صالحیه برگزارمی گردد.

پر واضح است بصیرت و ولایتمداری محرک اصلی این شور و اشتیاق ها و عرض ارادت ها بوده و به خواست پروردگار متعال و دعاهای خاص حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و همچنین اطاعت از منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) به برکت زحمات اساتیدی چون حاج اکبر قربانی و کربلایی داود عبدی و اساتید دیگر شهر صالحیه در تربیت و ارائه ی مداحان و شاعران ولایتمدار ، دلسوخته و دردآشنای عاشورایی هر روز موفق تر از گذشته مشاهده خواهد شد.

اللهم تقبل منا هذالقلیل

اکبر پورآقا

2 ربیع الاول 1435 هجری قمری


[ شنبه 92/10/14 ] [ 9:48 صبح ] [ پایگاه رسمی مداحان بهارستان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

در بزم ولا نور جلی می بینم/آثار ولایت ولی می بینم/من نور جمال مرتضی را امروز/در آینه ی سید علی می بینم/استاد کلامی زنجانی